WYMIANA I ZWROT TOWARU
Jeśli zakupiony w naszym sklepie towar nie pasuje na Twojego Pieska możesz go wymienić na inny rozmiar, lub zwrócić.
Przy wymianie najlepiej skorzystać z naszego formularza zwrotu; wybrać zwrot środków na saldo, a w uwagach napisać na co, na jaki rozmiar mamy wymienić. O ewentualnych nadpłatach, lub niedopłatach będziemy informować e-mailem i/lub SMS-em. Można też wydrukować sobie etykietę adresową i nadać przesyłkę w najbliższym paczkomacie InPost.
Jeśli chcesz zwrócić towar z opcją wypłaty na Twoje konto, zaznacz taką opcję w formularzu zwrotu i podaj numer konta bankowego na jaki mamy przelać środki.
Do zwrotu/wymiany przyjmujemy tylko towary bez śladów użytkowania; bez żadnych zabrudzeń, uszkodzeń, śladów sierści i zapachu psa. Towary prosimy zwracać z metkami i wszystkimi ew. dodatkami. Nie przyjmujemy produktów wypranych, z zapachem dezodorantu, czy próbami innej rewitalizacji :) Dlatego prosimy, aby Piesek do przymiarki był czysty, metki i paragon nie zostały wyrzucone zaraz przy rozpakowywaniu. Pamiętaj, że towary, które Ty zwracasz dostanie jakiś inny Piesek i nie będzie zadowolony jeśli towar nie będzie nowy.
Prosimy też, aby nie przesyłać towarów bez jakichkolwiek informacji: czy jest to zwrot, czy wymiana: bez wydrukowanego formularza odstąpienia od umowy, czy zwykłej informacji na kartce. Przesłanie e-mailem formularza jest oczywiście akceptowane, ale jeśli adres nadawcy jest nieczytelny, nie wiemy od kogo przyszła przesyłka. Ciężko nam w takich wypadkach robić dochodzenie jakiego zamówienia dotyczy zwrot.